Monday 28 April 2014

Kaki aku memijak lagi bumi ini..

Hari ini aku mencecah kaki di bumi UK lagi. Suasana mendung dan sejuk menyambut kedatangan aku ke bumi yang menyaksikan banyak sejarah tercatat di dalam kehidupan awal muda ku. Kali ini aku datang sebagai orang yang ingin mencari peluang-peluang untuk membawa ilmu baru ke negara tercinta dan mencari peluang bagaimana boleh membawa kekuatan dan kepakaran atau kemampuan ke medan antarabangsa. Aku akan berada di sini hampir seminggu dan ini memberi, insyAllah, banyak masa untuk aku menulis, memikir dan merancang gerak di masa hadapan yang tidak pasti lagi ini.

Ya, bumi UK ini memberi peluang untuk aku berfikir dan melihat semula semua gerak laku ini selama ini. Semoga aku kembali menjadi orang yang jauh lebih baik lagi. InsyALlah. Amin

No comments:

Post a Comment